Het jaar loopt op zijn einde en dat is een mooi moment om vooruit te blikken. Wat kun je in 2018 doe…
Categorie archieven: blog
Waarom is een visuele strategie belangrijk voor beursmarketing?
Klanten en prospects werven op ee…
De AIDA-formule, ken je hem nog? Hij wordt al decennia volop door marketeers gebruikt en de letters…
Sta je binnenkort op een publieks- of vakbeurs, dan kun je een beurstand kopen of huren. Maar er is n…
Internetters houden niet van lange teksten. Promoot je beursdeelname liever met prikkelende visuele …
Deelnemen aan een publieks- of vakbeurs levert veel op. Mits je het verstandig aanpakt en het toeval…
Waarom YouTube onmisbaar is voor beursdeelnames
Online video is populairder dan ooit. Zet YouTube…
Te duur, ouderwets of inefficiënt: je hoort talloze redenen waarom exposeren op een beurs zijn langs…
De juiste velichting in een beursstand zorgt voor meer bezoekers en een optimale sfeer. Met deze ver…
LinkedIn is een krachtig marketingkanaal om je beursdeelname succesvoller te maken. Met deze tips en…